Primăria Comunei Baru, județ Hunedoara, România

Steluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivă
 

C O M U N A   B A R U

Baru, Str. Prof. Dr. Ştefan Gârbea  nr. 222, C.P. 337.035, jud. Hunedoara, România

T e l : 0254 – 778 003   F a x : 0254 – 778.398   Email  :  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

 

 

 

Nr. 956/173/10.03.2025

 

INVITATIE DEPUNERE OFERTA

 

 

  1. Autoritatea contractanta COMUNA BARU, cu sediul in comuna Baru, sat Baru, str. Prof. Dr. Stefan Garbea, nr. 222, judetul Hunedoara, telefon/fax 0254/778003, cod fiscal 4521427, reprezentată prin Raducanu Daniel, funcţia Primar în calitate de achizitor, va invita sa depuneti, pana cel tarziu in data de 17.03.2025, ora 15:00, in SICAP oferta de pret pentru atribuirea contractului: Servicii de catering pentru prescolarii si elevii Liceului “Prof. Bora Tit Liviu” Baru, din comuna Baru, judetul Hunedoara pe parcursul anului 2025 , iar documente de calificare, oferta financiara completa si oferta tehnica se vor  depune la sediul autoritatii conctactante: pana cel tarziu in data de 17.03.2025, ora 15:00.

 

  1. INFORMATII GENERALE CONTRACT:

2.1 Obiectul contractului: Servicii de catering pentru prescolarii si elevii Liceului “Prof. Bora Tit Liviu” Baru, din comuna Baru, judetul Hunedoara pe parcursul anului 2025.

2.2 Tipul contractului: Contract de servicii

2.3 Cod CPV: 55524000-9 Servicii de catering pentru scoli

2.4 Valoarea estimata a achizitiei: 576 681,60 lei fara TVA

2.5 Durata de prestare a serviciilor: Perioada de prestare a serviciilor de catering va incepe de la data semnarii contractului de achizitie publica si a ordinului de incepere a prestarii serviciilor si pana la finele anului calendaristic 2025, cu exceptia vacantelor scolare, a zilelor de weekend si a altor zile declarate prin lege ca zile nelucrătoare.

Perioada de prestare a serviciilor de catering va acoperi zilele de scolarizare estimate/persoana/perioada contractuala, inclusiv în situaţia suspendării cursurilor cu prezenţă fizică.

2.6 Criteriul de atribuire: Cel mai bun raport calitate-pret

 

  1. INFORMATII ELABORARE OFERTA

Informatiile privitoare la modul de intocmire a ofertelor, modul de depunere a ofertei, documentele necesare a fi prezentate o data cu oferta, cat si modelele de formulare necesare ofertantilor se regasesc in Caietul de sarcini al achizitiei.

Operatorii economici interesati pot ridica caietul de sarcini de la sediul autoritatii contractante.

 

  1. INFORMATII SUPLIMENTARE

4.1 Perioada de valabilitate a ofertelor: 60 de zile

4.2 Modul de solicitare a clarificarilor de catre ofertanti: Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa direct la sediul primariei comunei Baru sau pe adresa de  e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Clarificari la documentatia de achizitie se vor solicita prin e-mail pana in data de 13.03.2025.

Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari transmise in termen pana in data de 14.03.2025.

Răspunsurile se vor posta pe site-ul www.primariabaru.ro.

 

4.3 Cai de atac

Organismul competent pentru caile de atac: Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor.

Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea., Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro

 

 

Primar,

Daniel RĂDUCANU