ROMÂNIA, JUDEŢUL HUNEDOARA, COMUNA BARU, CONSILIUL LOCAL
Baru,str”Prof. Dr. StGârbea” nr.222,TeL 0254/778003; fax0254/778398
E-mail:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
HOTĂRÂREA NR.22/2017 (HCL 22 2017)
privind aprobarea modificării organigramei şi statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului comunei Baru, precum şi pentru instituţiile şi serviciile publice din subordinea consiliului local
Consiliul Local al Comunei Baru, Judeţul Hunedoara,
Având în vedere:
1. proiectul de hotărâre înregistrat sub nr.69/21/16.02.2017, iniţiat de primarul comunei, cu privire la aprobarea modificării organigramei şi statului de funcţii pentru aparatul de specialitate al primarului comunei Baru, precum şi pentru instituţiile şi serviciile publice din subordinea consiliului local
2. expunerea de motive care însoţeşte proiectul de hotărâre;
3. raportul compartimentului de resort pentru proiectul de hotărâre, înregistrat sul nr.70/1/10.01.2017;
4. raportul comisiei pentru administraţie publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, drepturilor şi libertăţilor cetăţenilor a consiliului local, înregistrat sub nr.71/26/17.02.2017;
ţinând cont de prevederile:
- art.HI alin.(l)-(2) şi din Anexa la O.U.G.nr.63/2010 pentru modificarea şi completarea Legii nr.273/2006 privind finanţele publice locale, precum şi pentru stabilirea unor măsuri financiare, aprobată cu modificări şi completări prin legea nr. 13/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
- art.l 19 alin.l şi alin.2 din Legea asistenţei sociale nr.292/2011.
în temeiul prevederilor art. 36 alin.(2) lit.(a), alin.(3) lit.b, art. 45 şi art.115 alin.(l) litb şi alin.(3^ din Legea administraţiei publice locale nr. 215/2001, republicată, cu modificările şi completările, ulterioare,
hotărăşte:
Art.l. - Aprobă modificarea organigramei şi statului de funcţii pentru aparatul de specialitate a] Primarului Comunei Bara, conform anexelor nr.l şi 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. - Prezenta hotărâre poate fi atacată la instanţa de contencios administrativ, în condiţiile
legii.
Art.3. -Prezenta hotărâre se comunică Instituţiei Prefectului Judeţului Hunedoara, Primarului Comunei Baru şi se afişează la afişierul primăriei prin grija secretarului comunei Bara.
Preşedinte de şedinţă, Dumitrescu Angela-Elisabeta
Bara, 24.02.2017
Vot deschis; Număr consilieri în funcţie:! 1; Cvorum:! 1; Voturi pentru:! 1; Voturi împotrivă:0; Abţineri:0.
ROMÂNIA, JUDEŢUL HUNEDOARA, PRIMĂRIA COMUNEI BARU
Baru,str.”Prof. Dr. Şt Gârbea" nr.222,Tel. 0254/778003; fax 0254/778398
E-mail:Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
Anexa nr.2 la Hotararea nr.22/2017
STAT DE FUNCŢII
Nr.
crt. Numele, prenumele/ vacant, temporar vacant, după caz STRUCTURA Funcţie de demnitate publica Funcţia publica Clasa Gradul
profesional Nivelul studiilor Funcţia contractuala Treapta profesionala /grad Nivelul studiilor Observaţii
inalt funcţionar public de conducere de execuţie de corlducer e de execuţie
DEMNITARI
1 Raducanu
Daniel primar
2 Simion Daniel- Mircea viceprimar
SECRETAR
3 Becus Camelia Simona secretar I II S
Biroul financiar* contabil,achiziţii publice, protecţia mediului, deservire, urbanism si amenajarea teritoriului, prevenire si protecţie
4 Farcas Irina sef birou I II S
5 Bolea Silvia inspector I superior S
6 Salasan Maria Liliana inspector I superior S
7 Craciunescu Valerica referent III superior M
8 post vacant inspector I superior S
9 Revltea Cornel inspector I superoir S
Compartimentul informare, turism, cultura
10 Salasan Silvia inspector I superior S
11 Pamfiloiu Eugen referent IA M
Compartimentul agricol
12 post vacant inspector de specialitate cu 1/2 normă II S
13 Revitea Liliana inspector I superior S
compartimentul pentru implementarea proiectelor finanţate Prin fonduri externe nerambursabile-punctul 4 din anexa la OUG nr.63/2010
14 Sălăşan Alina* Cristina inspector de specialitate debutant S
15 Turcu Simina inspector de specialitate IA S
16 Papa Maria- Ancuţa inspector de specialitate IA S
17 postvacant inspector de specialitate debutant S
18 postvacant inspector de specialitate II s
Compartimentul politia locala
19 Deatc Doinei Gavril poliţist local I principal S
20 Broţei Nistor poliţist local I principal S
21 Băra Dragoş- Răzvan poliţist local III principal M
Serviciul public de alimentare cu apa si de canalizare
22 Petrescu Mihai- Adrian sef serviciu II s
23 Stoica Petru muncitor calificat I G/M
24 Căluşer Nicuşor muncitor calificat I G/M
25 Alicu Daniel Sion muncitor calificat I G/M
26 Murgoi Doinei muncitor calificat IV G/M
Serviciul public de salubrizare, Compartimentul de salubrizare
27 Dâlja Comel- Marian muncitor calificat I G/M
Compartimentul de iluminat public
28 Anca Jianu Petru muncitor calificat I G/M
Serviciul de transport public local
29 Deatc Ovidiu şofer I G/M
30 postvacant şofer I G/M
serviciu HUDIIC ae Asistenta SocialafDOSturi finanţate din caoltolul Asiaurari si asistenta sociala - artlll alin.2 din OUG 63-2010)*. Dlatitdin
08.02
31 Dencişor lonelia- Cristina inspector I asistent
32 post vacant inspector I superior
33 Andraş Terezia guard M
34 Şoldea Liliana referent IA M
35 Rahotă Maria Valentina inspector de specialitate II S
36 Albu Angela inspector de specialitate II S
37 Ursu Lidia muncitor calificat I G
38 Butnar Silvia educator principal S
39 post vacant asistent social practicant S
Biblioteca Comunala Baru
40 Sorescu Narcisa bibliotecar IA S
Număr posturi Funcţia Ocupate Vacante Total
Nr. total demnitari 2 - 2
Nr. total de inaiti funcţionari publici - - -
Nr. total de funcţii publice de conducere 2 - 2
Nr. total de funcţii publice de execuţie 10 2 12
Nr. total de funcţii contractuale de conducere 1 - 1
Nr. total de funcţii contractuale de execuţie 19 4 23
Nr. total posturi din cadrul institutiei/autoritatii publice 34 6 40
* Posturi finanţate din Capitolul Asigurări si Asistenta Sociala - art. III alin.2 din OUG nr. 63/2010
Preşedinte de şedinţă, Dumitrescu Angela-Elisabeta,
Contrasemnează, Secretar,
Baru, 24.02.2017
Vot deschis; Număr consilieri în funcţie: 11; Cvorum: 11; Voturi pentru: 11; Voturi împotrivă:0; Abţineri:0.
Notă: Această formă este scanarea documentului încheiat. Pentru conformitate şi eliminarea posibilelor erori, vă rugăm să consultaţi scanarea originală a documentului prin intermediul acestui link: H.C.L. nr. 22 din 24 februarie 2017.pdf.