Primăria Comunei Baru, județ Hunedoara, România
HCL 11 din 30 ianuarie 2017
-
CreatedLuni, 01 Octombrie 2018
-
Created byAdministrator
-
Last modifiedLuni, 01 Octombrie 2018
-
Revised byAdministrator
-
Favourites38 HCL 11 din 30 ianuarie 2017 /index.php/content_page/item/38-hcl-11-din-30-ianuarie-2017Click to subscribe
ROMÂNIA, JUDEŢUL HUNEDOARA, COMUNA BARU, CONSILIUL LOCAL
Baru,str.’Trof. Dr. Şt Gârbea” nr.222,TeL 0254/778003; fax 0254/778398
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
HOTĂRÂREA NR11/2017 (HCL 11 2017)
privind propunerea de acordare a calificativului final al evaluării performanţelor profesionale individuale ale secretarului comunei
Consiliul Local al Comunei Baru, Judeţul Hunedoara,
având în vedere:
1. proiectul de hotărâre înregistrat sub nr.69/11/18.01.2017, iniţiat de primarul comunei, privind propunerea de acordare a calificativului final al evaluării performanţelor profesionale
individuale ale secretarului comunei;
2. expunerea de motive care însoţeşte proiectul de hotărâre;
3. raportul compartimentului de resort pentru proiectul de hotărâre, înregistrat sub nr.70/11/19.01.2017;
4. raportul comisiei pentru administraţie publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, drepturilor şi libertăţilor cetăţenilor a consiliului local, înregistrat sub nr.71/11/24.01.2017;
ţinând cont de prevederile art.107 alin.(l) lit.d din H.G.R. nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare;
în temeiul prevederilor al art.36 alin.(9), art.45 şi şi art.115 alin.(l) lit.b şi alin.(3) din Legea administraţiei publice locale nr.215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
hotărăşte:
Art.l. - Se propune acordarea calificativului „foarte bine" evaluării performanţelor profesionale individuale ale secretarului comunei Baru, conform raportului de evaluare, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. - Prezenta hotărâre poate fi atacată la instanţa de contencios administrativ, în condiţiile
Art.3. - Prezenta hotărâre se comunică: Prefectului Judeţului Hunedoara, Primarului Comunei Baru şi secretarului comunei Baru.
Preşedinte de şedinţă, Dumitrescn Angela-Elisabeta
Baru, 30.01.2017
Vot deschis; Număr consilieri în funcţie: 11; Cvorum: 10; Voturi pentru: 10; Voturi împotrivă:0; Abţineri:0
ROMÂNIA, JUDEŢUL HUNEDOARA, COMUNA BARU, CONSILIUL LOCAL
Baru,str.’Trof. Dr. Şt Gârbea" nr.222,Tel. 0254/778003; fax 0254/778398
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
Anexa la Hotărârea nr. 11/2017
RAPORT DE EVALUARE
a performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici
Numele şi prenumele funcţionarului public evaluat: Becuş Camelia-Simona Funcţia publică: secretarul comunei;
Data ultimei promovări: -
Numele şi prenumele evaluatorului: Răducanu Daniel; Funcţia: primarul comunei;
Perioada evaluată:de la 1.01.2016 la 31.12.2016
Programe de formare la care funcţionarul public evaluat a participat în perioada evaluată: Curs de pregătire în domeniul managementului pentru situaţii de urgenţă
Obiective în perioada evaluată % din timp Indicatori Realizat(pondere) % Nota
îndeplinirea atribuţiilor: conform Legii administraţiei publice locale nr.215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; 35 Legalitatea actelor vizate 100 4
conform Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; 15 întocmire acte de stare civilă şi eliberare certificate de stare civilă 100 5
Conform legilor fondului funciar şi Legii nr. 165/2013 15 Soluţionarea
cererilor 100 4
Coordonare registru agricol 10 verificare 100 5
Eliberare certificate, adeverinţe, dovezi 5 Verificarea
legalităţii 100 5
Răspunsuri petiţii, întocmire diverse situaţii 5 Comunicare răspuns la termenul solicitat 100 4
Personal, salarizare 10 Situaţie la zi 100 5
Asistenţă socială, autoritate tutelară 10 coordonare 100 5
întâmpinări cauze aflate pe rolul instanţelor 3 întocmire şi comunicare la termen 100 5
Procedură succesorală 2 întocmire
corectă 100 4
Obiective revizuite în perioada evaluată % din timp Indicatori Realizat(pondere)
% Nota
Nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor: 4,60
Criteriile de performanţă utilizate în evaluare Nota Comentarii
LCapacitatea de a organiza 5
2.Capacitatea de a conduce 5
3.Capacitate de coordonare 5
4.Capacitatea de control 5
5.Capacitatea de a obţine cele mai bune rezultate 5
6.Competenţa decizională 4
7.Capacitatea de a delega 4
8. Abilităţi în gestionarea resurselor umane 4
9.Capacitatea de a dezvolta abilităţile personalului 3
10. Abilităţi de mediere şi negociere 4
11. Obiectivitate în apreciere 4
12. capacitatea de implementare 4
13.Capacitatea de a rezolva eficient problemele 5
14.Capacitatea de asumare a responsabilităţilor 5
15.Capacitatea de autoperfecţionare şi de valorificare a experienţei dobândite 5
16.Capacitatea de analiză şi sinteză 5
17.Creativitate şi spirit de iniţiativă 4
18.Capacitatea de planificare şi de a acţiona strategic 5
Nota pentru îndeplinirea criteriilor de performanţă: 4,55
Nota finală a evaluării:4,57
(Nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor +Nota pentru îndeplinirea criteriilor de performanţă)/2 Calificativul evaluării:
îndeplinirea atribuţiilor: conform Legii administraţiei publice locale nr.215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; 35 Legalitatea acetlor vizate 100
conform Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare; 15 întocmire acte de stare civilă şi eliberare certificate de stare civilă 100
Conform legilor fondului funciar 5 Soluţionarea cererilor
Coordonare registru agricol 10 verificare 100
Eliberare certificate, adeverinţe, dovezi 5 Verificarea legalităţii
Răspunsuri petiţii, întocmire diverse situaţii 5 Comunicare răspuns la termenul solicitat
Personal, salarizare 10 Situaţie la zi
Asistenţă socială, autoritate tutelară 10 coordonare
întâmpinări cauze aflate pe rolul instanţelor 3 întocmire şi comunicare la termen
Procedură succesorală 2 întocmire corectă
Rezultate deosebite:
Dificultăţi obiective întâmpinate în perioada evaluată:
Alte observaţii:-
Obiective pentru următoarea perioadă pentru care se face evaluarea
Comentariile funcţionarului public evaluat:-
Numele şi prenumele funcţionarului public evaluat:Becuş Camelia Simona Funcţia: secretarul comunei:
Semnătura funcţionarului public evaluat:
Data:
Numele şi prenumele evaluatorului: Răducanu Daniel;
Funcţia: primarul comunei;
Semnătura evaluatorului
Data:
Observaţiile sau comentariile persoanei care contrasemnează:
Numele şi prenumele persoanei care contrasemnează:-
Funcţia:-
Semnătura persoanei care contrasemnează
Data:
Preşedinte de şedinţă, umitrescu Angela-Elisabeta
Contrasemnează,
Secretar,
Camelia-Simona Becuş
Baru, 30.01.2017
Vot deschis; Număr consilieri în funcţie: 11; Cvorum: 10; Voturi pentru: 10; Voturi împotrivă:0; Abţineri:0
Notă: Această formă este scanarea documentului încheiat. Pentru conformitate şi eliminarea posibilelor erori, vă rugăm să consultaţi scanarea originală a documentului prin intermediul acestui link: H.C.L. nr. 11 din 30 ianuarie 2017.pdf.
- Sunteți aici:
- Acasă
- Pagina Comunei Baru
- Hotarâri Consiliu Local
- H.C.L. Comuna Baru - 2017 (Trimestrul I - HCL 1 - 38)
- HCL 11 din 30 ianuarie 2017