Primăria Comunei Baru, județ Hunedoara, România

Steluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivă
 

ROMÂNIA, JUDEŢUL HUNEDOARA, COMUNA BARU, CONSILIUL LOCAL
Baru,str.”Prof. Dr. Şt Gârbea” nr.222,Tel. 0254/778003; fax 0254/778398
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
 

HOTĂRÂREA NR.8 /2017 (HCL 8 2017)
privind aprobarea organizării procedurii de atribuire a contractului de lucrări pentru proiectul „înfiinţare si dotare Grădiniţă cu program prelungit in comuna Baru, judeţul Hunedoara”

 

Consiliul Local al Comunei Baru, Judeţul Hunedoara,
având în vedere:
1. proiectul de hotărâre înregistrat sub nr.69/8/18.01.2017, iniţiat de primarul comunei, cu privire la organizarea procedurii de atribuire a contractului de lucrări pentru proiectul „înfiinţare si dotare Grădiniţă cu program prelungit in comuna Baru, judeţul Hunedoara”;
2. expunerea de motive care însoţeşte proiectul de hotărâre;
3. raportul compartimentului de resort pentru proiectul de hotărâre, înregistrat sub nr.70/8/19.01.2017;
4. raportul comisiei pentru dezvoltare economico-socială, buget, finanţe, administrarea domeniului public şi privat, urbanism şi realizarea lucrărilor publice, protecţia mediului înconjurător, servicii şi comerţ a consiliului local, înregistrat sub nr.71/8/24.01.2017;
 

ţinând cont de prevederile:
- art.7 alin.(l) şi alin.(2), art.ll alin.(2), art.113 alin.(l) din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice;
- art.101 alin.(l), art.126 alin.(l)-(3) şi art.127 din H.G.R. nr.395/2016 pentru pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului - cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice,
în temeiul prevederilor al art.36 alin.(9), art.45 alin.(2) lit.a şi art.115 alin.(l) lit.b şi alin.(3) din Legea administraţiei publice locale nr.215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
hotărăşte:
 

Art.1. - Se aprobă atribuirea contractului de lucrări pentru proiectul „înfiinţare si dotare Grădiniţă cu program prelungit in comuna Baru, judeţul Hunedoara”, prin procedura simplificată.
Art.2. - Se constituie comisia de evaluare a ofertelor pentru atribuirea contractului de achiziţie publică prevăzut la articolul 1, în următoarea componenţă:
-Preşedinte: Sălăşan Silvia - inspector în aparatul de specialitate al primarului;
-Membri: Farcaş Irina - şef birou financiar-contabil, achiziţii publice, protecţia mediului, deservire, urbanism şi amenajarea teritoriului, prevenire şi protecţie;
Revitea Comel - inspector în aparatul de specialitate al primarului
Petrescu Mihai-Adrian- şef serviciu public de alimentare cu apă şi de canalizare;
Turcu Simina - inspector de specialitate în aparatul de specialitate al primarului.
Membru de rezervă: Bolea Silvia - inspector în aparatul de specialitate al primarului.
Art.3. - Persoanele prevăzute la articolul 2 vor asigura desfăşurarea activităţii de evaluare conform procedurilor cuprinse în metodologia de aplicare privind achiziţiile publice.
Art.4. - Numeşte pe domnişoara Sălăşan Silvia, persoană responsabilă cu aplicarea procedurii de atribuire.
Art.5. - Se mandatează dl. Răducanu Daniel, Primarul Comunei Baru:
- să desemneze experţi cooptaţi, pe lângă comisia de evaluare, în cazul în care evaluarea ofertelor şi/sau privind aspectele contractuale specifice;
- să aprobe raportul procedurii de atribuire;
- să încheie contractul de achiziţie publică cu ofertantul desemnat câştigător.
Art.6 - Prezenta hotărâre poate fi atacată la instanţa de contencios administrativ, în condiţiile legii.
Art.7.-Prezenta hotărâre se comunică: Primarului Comunei Bara, Prefectului Judeţului Hunedoara, persoanelor prevăzute la articolul 2, articolul 4 şi biroului financiar-contabil, achiziţii publice, protecţia mediului, deservire, urbanisn şi amenajarea teritoriului, prevenire şi protecţie

Baru, 30.01.20
Vot deschis; Număr consilieri în funcţie: 11; Cvorum: 10; Voturi pentru: 10; Voturi împotrivă:0; Abţineri:0

Preşedinte de şedinţă, Dumitrescu Angela-Elisabeta
Camelia-Simona Becuş

Notă: Această formă este scanarea documentului încheiat. Pentru conformitate şi eliminarea posibilelor erori, vă rugăm să consultaţi scanarea originală a documentului prin intermediul acestui link: H.C.L. nr. 8 din 30 ianuarie 2017.pdf.