Primăria Comunei Baru, județ Hunedoara, România

Steluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivă
 

ROMÂNIA, JUDEŢUL HUNEDOARA, COMUNA BARU, CONSILIUL LOCAL
Baru,str.’Trof. Dr. Şt Gârbea” nr.222,TeL 0254/778003; fax 0254/778398
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.
 

HOTĂRÂREA NR11/2017 (HCL 11 2017)
privind propunerea de acordare a calificativului final al evaluării performanţelor profesionale individuale ale secretarului comunei

 

Consiliul Local al Comunei Baru, Judeţul Hunedoara,
având în vedere:
1.    proiectul de hotărâre înregistrat sub nr.69/11/18.01.2017, iniţiat de primarul comunei, privind propunerea de acordare a calificativului final al evaluării performanţelor profesionale
individuale ale secretarului comunei;
2.    expunerea de motive care însoţeşte proiectul de hotărâre;
3.    raportul compartimentului de resort pentru proiectul de hotărâre, înregistrat sub nr.70/11/19.01.2017;
4.    raportul comisiei pentru administraţie publică locală, juridică, apărarea ordinii publice, drepturilor şi libertăţilor cetăţenilor a consiliului local, înregistrat sub nr.71/11/24.01.2017;
ţinând cont de prevederile art.107 alin.(l) lit.d din H.G.R. nr.611/2008 pentru aprobarea normelor privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, cu modificările şi completările ulterioare;
în temeiul prevederilor al art.36 alin.(9), art.45 şi şi art.115 alin.(l) lit.b şi alin.(3) din Legea administraţiei publice locale nr.215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
hotărăşte:

Art.l. - Se propune acordarea calificativului „foarte bine" evaluării performanţelor profesionale individuale ale secretarului comunei Baru, conform raportului de evaluare, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.2. - Prezenta hotărâre poate fi atacată la instanţa de contencios administrativ, în condiţiile
Art.3. - Prezenta hotărâre se comunică: Prefectului Judeţului Hunedoara, Primarului Comunei Baru şi secretarului comunei Baru.
 

Preşedinte de şedinţă, Dumitrescn Angela-Elisabeta
Baru, 30.01.2017
 

Vot deschis; Număr consilieri în funcţie: 11; Cvorum: 10; Voturi pentru: 10; Voturi împotrivă:0; Abţineri:0
 
ROMÂNIA, JUDEŢUL HUNEDOARA, COMUNA BARU, CONSILIUL LOCAL
Baru,str.’Trof. Dr. Şt Gârbea" nr.222,Tel. 0254/778003; fax 0254/778398
E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
 

Anexa la Hotărârea nr. 11/2017
 

RAPORT DE EVALUARE
a performanţelor profesionale individuale ale funcţionarilor publici
 

Numele şi prenumele funcţionarului public evaluat: Becuş Camelia-Simona Funcţia publică: secretarul comunei;
Data ultimei promovări: -
Numele şi prenumele evaluatorului: Răducanu Daniel; Funcţia: primarul comunei;
Perioada evaluată:de la 1.01.2016 la 31.12.2016
Programe de formare la care funcţionarul public evaluat a participat în perioada evaluată: Curs de pregătire în domeniul managementului pentru situaţii de urgenţă
Obiective în perioada evaluată    % din timp    Indicatori    Realizat(pondere) %    Nota
îndeplinirea atribuţiilor: conform Legii administraţiei publice locale nr.215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;    35    Legalitatea actelor vizate    100    4
conform Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;    15    întocmire acte de stare civilă şi eliberare certificate de stare civilă    100    5
Conform legilor fondului funciar şi Legii nr. 165/2013    15    Soluţionarea
cererilor    100    4
Coordonare registru agricol    10    verificare    100    5
Eliberare certificate, adeverinţe, dovezi    5    Verificarea
legalităţii    100    5
Răspunsuri petiţii, întocmire diverse situaţii    5    Comunicare răspuns la termenul solicitat    100    4
Personal, salarizare    10    Situaţie la zi    100    5
Asistenţă socială, autoritate tutelară    10    coordonare    100    5
întâmpinări cauze aflate pe rolul instanţelor    3    întocmire şi comunicare la termen    100    5
Procedură succesorală    2    întocmire
corectă    100    4
Obiective revizuite în perioada evaluată    % din timp    Indicatori    Realizat(pondere)
%    Nota
                                
Nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor: 4,60    
Criteriile de performanţă utilizate în evaluare    Nota    Comentarii
LCapacitatea de a organiza    5    
2.Capacitatea de a conduce    5    
3.Capacitate de coordonare    5    
4.Capacitatea de control    5    
5.Capacitatea de a obţine cele mai bune rezultate    5    
6.Competenţa decizională    4    
7.Capacitatea de a delega    4        
8. Abilităţi în gestionarea resurselor umane    4    
9.Capacitatea de a dezvolta abilităţile personalului    3    
10. Abilităţi de mediere şi negociere    4    
11. Obiectivitate în apreciere    4    
12. capacitatea de implementare    4    
13.Capacitatea de a rezolva eficient problemele    5    
14.Capacitatea de asumare a responsabilităţilor    5    
15.Capacitatea de autoperfecţionare şi de valorificare a experienţei dobândite    5    
16.Capacitatea de analiză şi sinteză    5    
17.Creativitate şi spirit de iniţiativă    4    
18.Capacitatea de planificare şi de a acţiona strategic    5    
Nota pentru îndeplinirea criteriilor de performanţă: 4,55
Nota finală a evaluării:4,57
(Nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor +Nota pentru îndeplinirea criteriilor de performanţă)/2 Calificativul evaluării:
îndeplinirea atribuţiilor: conform Legii administraţiei publice locale nr.215/2001, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;    35    Legalitatea acetlor vizate    100
conform Legii nr. 119/1996 cu privire la actele de stare civilă, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;    15    întocmire acte de stare civilă şi eliberare certificate de stare civilă    100
Conform legilor fondului funciar    5    Soluţionarea cererilor    
Coordonare registru agricol    10    verificare    100
Eliberare certificate, adeverinţe, dovezi    5    Verificarea legalităţii    
Răspunsuri petiţii, întocmire diverse situaţii    5    Comunicare răspuns la termenul solicitat    
Personal, salarizare    10    Situaţie la zi    
Asistenţă socială, autoritate tutelară    10    coordonare    
întâmpinări cauze aflate pe rolul instanţelor    3    întocmire şi comunicare la termen    
Procedură succesorală    2    întocmire corectă    
Rezultate deosebite:
Dificultăţi obiective întâmpinate în perioada evaluată:
Alte observaţii:-
Obiective pentru următoarea perioadă pentru care se face evaluarea

Comentariile funcţionarului public evaluat:-
Numele şi prenumele funcţionarului public evaluat:Becuş Camelia Simona Funcţia: secretarul comunei:
Semnătura funcţionarului public evaluat:
Data:
 
Numele şi prenumele evaluatorului: Răducanu Daniel;
Funcţia: primarul comunei;
Semnătura evaluatorului    
Data:    
Observaţiile sau comentariile persoanei care contrasemnează:
Numele şi prenumele persoanei care contrasemnează:-
Funcţia:-
Semnătura persoanei care contrasemnează    

Data:
Preşedinte de şedinţă, umitrescu Angela-Elisabeta
Contrasemnează,
Secretar,
Camelia-Simona Becuş

Baru, 30.01.2017
Vot deschis; Număr consilieri în funcţie: 11; Cvorum: 10; Voturi pentru: 10; Voturi împotrivă:0; Abţineri:0

 

Notă: Această formă este scanarea documentului încheiat. Pentru conformitate şi eliminarea posibilelor erori, vă rugăm să consultaţi scanarea originală a documentului prin intermediul acestui link: H.C.L. nr. 11 din 30 ianuarie 2017.pdf.